E-narzędzia

Udostępniamy szereg narzędzi on-line, które zostały stworzone z myślą o naszych Klientach, po uprzednim zbadaniu ich potrzeb w tym zakresie. Zgodnie z sugestiami stworzyliśmy dodatkowe funkcjonalności stanowiące integralną część naszej platformy on-line, które mają na celu usprawnienie pracy naszych Klientów i sprawienie, że większość procesów stanie się intuicyjnymi i zdecydowanie mniej czasochłonnymi.

e-narzędzia

e-Faktura – to interaktywny formularz, który służy do samodzielnego wystawiania faktur przez Klienta. Proste, intuicyjne narzędzie, które pozwoli w jednym miejscu wystawić stosowne dokumenty, dokonać ich katalogizacji, zapisać je w formacie pdf oraz umożliwi wysłanie gotowej faktury na określony adres e-mail.

e-Zaliczka – elektroniczne rozwiązanie, które ułatwi zarządzanie wnioskami o zaliczkę usprawniając proces związany z inicjowaniem, akceptowaniem i rozliczaniem dokumentów wraz z zakresem dotyczącym odciążeń pracowników i możliwością prowadzenia potencjalnej kontroli w tym zakresie. Proces wypełniania e-zaliczki wraz ze ścieżką akceptacji jest niezwykle prosty i intuicyjny.

Raport Kasowy – interaktywny, ujednolicony formularz do którego można podpinać np. zeskanowane opłaty za autostrady. Pozwoli na wprowadzenie standardów w zakresie rozliczeń w przedmiotowym zakresie, oraz ułatwi przeglądanie archiwalnych raportów dzięki katalogowaniu dokumentów i możliwości wyszukiwania po określonych danych.

Kalkulator odsetek – sprawne i skuteczne narzędzie, które pozwoli na bieżące obliczanie odsetek np. w przypadku spłaty określanych kwot z umów pożyczki. Kalkulator uwzględnia takie elementy jak oprocentowanie zawarte w przedmiotowej umowie oraz zaciąga odpowiednie i aktualne zmienne np. WIBOR.

Kursy walut – regularne i systematycznie „zaciągane” kursy walut, które pozwolą na sprawną realizację wielu procesów w firmie bez konieczności „googlowania” kursów za pośrednictwem wyszukiwarki internetowej.

Delegacje – interaktywne formularze służące do wypełniania delegacji krajowych i zagranicznych. Dzięki temu narzędziu wypełnianie delegacji zajmie tylko chwilę, a inteligentny system podpowiadania pozwoli na kompletne wypełnienie formularzy. Dodatkowo – pracownik BIS będzie miał możliwość przejrzenia wypełnionych druków i zasugerowania odpowiednich kroków. Wszystkie formularze będą archiwizowane, dzięki czemu możliwe będzie ich katalogowanie oraz wyszukiwanie.

e-Wniosek Urlopowy – elektroniczne rozwiązanie ułatwiające zarządzanie wnioskami pracowniczymi, stwarzające prawidłową organizację elektronicznego obiegu wniosków, które znacznie usprawni pracę w firmie. Pozwala na obieg wszelkich form wniosków o urlop, w tym: na żądanie, bezpłatny, o dzień wolny za nadgodziny etc.

„Worek” Zatrudnionego – to zbiór szablonów formularzy, których wypełnienie jest konieczne do zarejestrowania pracownika lub/i zmiany jego stanowiska w firmie czy też zmiany warunków zatrudnienia. Zestawienie to zawiera wszelkie niezbędne dokumenty wraz z intuicyjnym instruktażem, który ułatwi ich wypełnienie, zebranie stosownego kompletu oraz poinstruuje gdzie i w jakim terminie dokumenty powinny zostać złożone.

Time Sheet – profesjonalne narzędzie służące do rejestracji czasu pracy. Osoba zarządzająca w firmie może utworzyć subkonto dla każdego z pracowników, który poprzez logowanie będzie mógł systematycznie zapisywać swój czas pracy. Dodatkowo – umożliwienie rejestracji czasu poświęcanego na poszczególne projekty pozwoli na kontrolę w analizowany zakresie oraz optymalizację kosztów w firmie Klienta.

Interaktywne szablony dokumentów – to zestawienie użytecznych szablonów, które usprawnią pracę nad danymi projektami poprzez zminimalizowanie czasu poświęcanego na szukanie wzorów dokumentów czy ich własnoręczne tworzenie.

Back to top